Veelgestelde vragen

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Je probeert je abonnement altijd één maand gratis. Na deze "probeer maand" gaat je abonnement automatisch over in een maandelijks abonnement.
Wil je dit niet? Dan kun je altijd je abonnement stopzetten via je account.

1. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord via LOGIN (onderaan de website)
2. Ga naar Mijn bestellingen en klik op "bekijken"
3. Scroll naar onder en klik op annuleer

Lukt het niet? Stuur ons dan gerust een berichtje!

Hoe plaats ik een bestelling bij NMSG?

Stap 1: Plaats je product(en) in de winkelmand.
Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen en voeg deze toe aan je winkelmandje. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.

Stap 2: Kies bezorgen of ophalen
Bezorgen of afhalen? Kies hoe je jouw product wilt ontvangen. We bieden verschillende bezorg- en afhaalmogelijkheden.

Stap 3: Inloggen
Heb je een account? Als je inlogt op je NMSG-account gaat het bestellen veel sneller. Nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel even je gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden je aan een account te maken, want dat heeft heel veel voordelen.

Stap 4: Controleren en betalen
Kies één van onze betaalmethodes.
Je krijgt nu een overzicht. Klopt alles wat er staat?
Betalen, klaar! Bedankt. Je bestelling is geplaatst.

Wat houdt de Nooit Meer Single Garantie precies in?

Wanneer je een sok kwijt bent of er een kapot is claim je snel en eenvoudig een nieuwe single sok. Zo is je paar snel weer compleet. Want volgens ons hoort geen enkele sok single te zijn!

Er ging wat mis tijdens het bestellen, wat nu?

Neem hier even contact met ons op.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, heb je je pakketje de volgende dag in huis.

LET OP: dit geldt niet voor ‘afhaalpunt’ bestellingen. De levertijd van deze order bedraagt altijd 1 werkdag.

Bovenstaande levertijden gelden niet op feestdagen.