Veelgestelde vragen

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Je probeert je abonnement altijd één maand gratis. Na deze "probeer maand" gaat je abonnement automatisch over in een maandelijks abonnement.
Wil je dit niet? Dan kun je altijd je abonnement stopzetten via je account.

1. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord via LOGIN (onderaan de website)
2. Ga naar Mijn bestellingen en klik op "bekijken"
3. Scroll naar onder en klik op annuleer

Lukt het niet? Stuur ons dan gerust een berichtje!

Wat houdt de Nooit Meer Single Garantie precies in?

Wanneer je een sok kwijt bent of er een kapot is claim je snel en eenvoudig een nieuwe single sok. Zo is je paar snel weer compleet. Want volgens ons hoort geen enkele sok single te zijn!

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kan ons bereiken via onze live chat of neem hier contact op.

Welke bezorgopties hebben jullie?

Als je op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, heb je je pakketje de volgende dag in huis.

LET OP: dit geldt niet voor ‘afhaalpunt’ bestellingen. De levertijd van deze order bedraagt altijd 1 werkdag.

Bovenstaande levertijden gelden niet op feestdagen.

Er ging wat mis tijdens het bestellen, wat nu?

Neem hier even contact met ons op.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, heb je je pakketje de volgende dag in huis.

LET OP: dit geldt niet voor ‘afhaalpunt’ bestellingen. De levertijd van deze order bedraagt altijd 1 werkdag.

Bovenstaande levertijden gelden niet op feestdagen.

Kan ik mijn gekochte sokken retourneren?

Nee, het retourneren of omruilen van sokken is niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.