Veelgestelde vragen

Ik heb mijn order na een week nog steeds niet binnen, wat nu?

Dit is absoluut niet de bedoeling. Neem hier even contact met ons op, dan gaan we het meteen voor je uitzoeken.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, heb je je pakketje de volgende dag in huis.

LET OP: dit geldt niet voor ‘afhaalpunt’ bestellingen. De levertijd van deze order bedraagt altijd 1 werkdag.

Bovenstaande levertijden gelden niet op feestdagen.

Kan ik mijn gekochte sokken retourneren?

Nee, het retourneren of omruilen van sokken is niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht, wat nu?

Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet besteld hebt

Dat is niet de bedoeling, neem hier even contact met ons op.

Ik heb een artikel wat beschadigd is

Dat is absoluut niet de bedoeling. Neem hier even contact met ons op.

Ik heb een klacht

Neem hier even contact met ons op, zodat we kunnen zoeken naar een passende oplossing.

Oeps, mijn wasmachine heeft een sok opgegeten

Een single sok is natuurlijk nooit leuk. Gelukkig krijg je drie jaar lang garantie op onze sokken en claim je snel en eenvoudig je nieuwe sok.

Wat zijn de wasvoorschriften?

Was onze sokken op een normaal programma en niet warmer dan 30 graden. Zo houd je het langste plezier van je sokken!